Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2012 20:00 - Освобождаване от цирей
Автор: valentor Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1626 Коментари: 0 Гласове:
0



Тук
http://talasin.blog.bg/recepti/2012/09/24/kak-da-si-pomognem-kogato-ni-quot-spohodiat-quot-cirei.1003019#last_comment
се дава някакъв начин, който според мен има недостатък, че предполага наличието на вече развит цирей.
Откакто преди повече от няколко десетки години ми вадиха в медицинко заведение цирей от под коляното, повече не ми се влиза там за такава процедура.
Имам си начин, за освобождаване от цирай,който съм проверил , върху себе си, многократно :
Още на първия-втория ден, в който се установи, че мястото, което причинява неудобство е зачервено и леко болезнено , и вече започва да се вижда, че се оформя връх се третира по следният начин:
Взема се склидка чесън , обелва се, и се срязва към единият,горният, не където е опашката, край и се намазва около образуващият се връх на разстояние половин -един сантиметър= около края на зачервеното място, но НЕ СЕ МАЖЕ ВЪРХЪТ. Пак се срязва склидката , на един два милиметра, от отрязаното, и пак се маже по същия начин. И още един или два пъти.
Единственото неудобство е миризмата на чесън, но все пак може да се изкъпете сутринта , нали. Поради тази причина процедурата се прави вечер.
До 24-36 часа просто ще сте забравили, че е имало проблем.
Ако сте се изоставили и сте допуснали да се развие цирея на следващата вечер повтаряте процедурата.
Повтарям- маже се с чесъна около края на зачервеното място, на около половин сантиметър, но не се маже зачервеното и върхът.
Аз така съм се освобождавал от триглав цирей.
Тогава просто си изтече без никакви последици.


Тагове:   лични,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valentor
Категория: Лични дневници
Прочетен: 183881
Постинги: 180
Коментари: 59
Гласове: 138
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031